Mars Danmark brager frem med tocifrede vækstrater

Den danske del af fødevare- og konfektureproducenten præsterede i 2023 at øge indtjeningen og forbedre driften markant.
Mars Wrigley, der ejer Mars Danmark, står bag brands som Snickers, Bekind og selvfølgelig Mars. | Foto: Thomas Sjørup/Ritzau Scanpix.
Mars Wrigley, der ejer Mars Danmark, står bag brands som Snickers, Bekind og selvfølgelig Mars. | Foto: Thomas Sjørup/Ritzau Scanpix.

Den danske del af den amerikanske fødevarekæmpe Mars blev i 2023 bedre til at tjene penge, og fremgangen var, kan man læse af det for nyligt aflagte regnskab fra Mars Danmark, at finde over hele linjen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også