Dansk Cloetta-forretning vinder efter svært 2022 frem

Hvor 2022 bankede bundlinjen ned i den danske del af den svenske konfekturekoncern, bragte 2023 bedring. Strategi giver ledelsen positive forventninger til fremtiden.
Cloetta står blandt andet bag brands som Malaco, Läkerol, Center og Juleskum. | Foto: Anders Find/Ritzau Scanpix.
Cloetta står blandt andet bag brands som Malaco, Läkerol, Center og Juleskum. | Foto: Anders Find/Ritzau Scanpix.

Pilene pegede i den rigtige retning for den danske del af den svenske Cloetta-koncern, Cloetta Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også