FødevareWatch var for andet i år i træk på Roskilde Festival, der er en stor begivenhed i mange fødevarevirksomheders kalender.
Vores to journalister fik sig blandt andet en snak med Meyers om deres mangeårige engagement på festivalen, hvor de er berømt for deres flæskestegsandwich.
Derudover snakkede vi selvfølgelig med ølproducenterne, Tuborg og Jacobsen, hvor især sidstnævnte forventede, at salget ville stige under Paul McCartney-koncerten.
Vi kiggede også nærmere på festivalens økologiske madprofil og undersøgte, hvad der rent faktisk skal til for at klare sig som fødevarevirksomhed på festivalen, hvor unge fra hele verden hvert år strømmer til.
Der er altid plads til en til – hvis du kan levere varen
Roskilde på udkig efter særligt partnerskab
Fleksible restauranter ruller ud til kunderne
Ørbæk ser frem til anmeldelserne
"Den energi, der opstår de fire dage, den er magisk"
Her er den typiske Roskilde-gæst
Alkoholfri fremgang i Tuborg
Holder regnen sig væk, kan Roskilde blive god is-forretning
Jacobsen glæder sig til Paul McCartney
Økologisk festivalmad rykker blandt de unge gæster