FødevareWatch

Roskilde Festival: Meyers, Tuborg og Jacobsens håb for McCartney

Redaktionen var traditionen tro et smut på Roskilde Festival, hvor vi talte med blandt andre Meyers, Tuborg og Jacobsen. Vi kiggede også på, hvordan man får foden inden for som fødevareproducent.

Roskilde Festival samler over 100.000 gæster, og derfor er det et attraktiv sted at være tilstede for danske fødevarevirksomheder. | Foto: Philip Davali/Polfoto

FødevareWatch var for andet i år i træk på Roskilde Festival, der er en stor begivenhed i mange fødevarevirksomheders kalender.

Vores to journalister fik sig blandt andet en snak med Meyers om deres mangeårige engagement på festivalen, hvor de er berømt for deres flæskestegsandwich.

Derudover snakkede vi selvfølgelig med ølproducenterne, Tuborg og Jacobsen, hvor især sidstnævnte forventede, at salget ville stige under Paul McCartney-koncerten.

Vi kiggede også nærmere på festivalens økologiske madprofil og undersøgte, hvad der rent faktisk skal til for at klare sig som fødevarevirksomhed på festivalen, hvor unge fra hele verden hvert år strømmer til.

Der er altid plads til en til – hvis du kan levere varen

Roskilde på udkig efter særligt partnerskab

Fleksible restauranter ruller ud til kunderne

Ørbæk ser frem til anmeldelserne

"Den energi, der opstår de fire dage, den er magisk"

Her er den typiske Roskilde-gæst

Alkoholfri fremgang i Tuborg

Holder regnen sig væk, kan Roskilde blive god is-forretning

Jacobsen glæder sig til Paul McCartney

Økologisk festivalmad rykker blandt de unge gæster

Mere fra FødevareWatch

Nye kundeaftaler skal løfte Hørkrams høje vækstmål

Omsætningen i Hørkram Foodservice skal ifølge selskabets målsætning hæves med knap 1 mia. kr i år. Vejen derhen lyder på nye aftaler og mere fart på i et buldrende marked, fortæller adm. direktør Preben Kristensen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier