FødevareWatch

Fleksible restauranter ruller ud til kunderne

Fænomenet food trucks giver arrangørerne af Roskilde Festival en hidtil uset fleksibilitet, og der er potentiale til meget mere.

Hansen Is er tilstede på Roskilde Festival via to foodtrucks. | Foto: Jørgen Rudbeck

ROSKILDE

Festivalmad har traditionelt ikke været noget, som unge og gamle skænkede mange tanker, når der skulle skrives postkort, men sådan er det ikke længere. Ud af de omkring 145 madboder på årets Roskilde Festival kan de mange tusinde gæster i dag gå om bord i madoplevelser fra hele verden, og som noget helt nyt kommer gourmeten i nogle tilfælde også helt hen, hvor gæsterne har indfundet sig til musikoplevelser eller afslapning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier