FødevareWatch

Økologisk festivalmad rykker blandt de unge gæster

Ifølge en ny analyse køber gruppen af unge under 29 år mere økologi end andre aldersgrupper. Den konklusion passer fint ind i Roskilde Festivalens økologiske sats.

Selve festivalspladsen blev igår åbnet for gæsterne. | Foto: Philip Davali/Polfoto

ROSKILDE

I 2017 er det målsætningen, at 90 pct. af al mad, der serveres for de omkring 120.000 gæster på Roskilde Festival, skal være økologisk. På dette års festival, der løber af stablen netop i disse dage, udgør økologien omkring 45 pct., og det passer gæsterne særdeles fint, hvis man krydser det faktum med den seneste økologi-analyse fra Økologisk Landsforening.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Coop rykker rundt i direktørtruppen

Med afsæt i den nye strategi bliver der rykket rundt på stolene i koncernledelsen i Coop. I front for Superbrugsen vender en gammel kending tilbage og i Irma får man også ny kædedirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier