FødevareWatch

Ørbæk ser frem til anmeldelserne

Ørbæk-direktør Niels Rømer drømmer ikke om, at den faste aftale med Roskilde Festivalen skal blive en guldrandet forretning for det fynske bryggeri. Det handler i stedet om udfordringer og respons.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto

ROSKILDE

Nok sætter Tuborg-brandet og de omkring én million solgte liter øl et vist præg på bardiskene på Roskilde Festivalen, men i de senere år er salget af spiritus og drinks vokset.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier