FødevareWatch

Holder regnen sig væk, kan Roskilde blive god is-forretning

Blandt de nye partnerskaber på Roskilde Festival finder man Hansens Is, som håber på at kunne gøre en god forretning på festivalen. I det første år handler det dog bare om at få det til at løbe rundt, siger direktør.

Blandt de mere specielle kunder finder man festivalens formodentlige største navn, Paul McCartney. Hans kok henvendte sig torsdag for at høre om det var muligt for Anders Eibye at levere noget is til det 70-90 mand store koncerthold. | Foto: Jørgen Rudbeck

ROSKILDE

Hansens Is med Anders Eibye i spidsen blev i lighed med et par af de andre partnerskaber mellem økologiske fødevareproducenter og Roskilde Festival præsenteret i måneden op til festival. Fra det nordsjællandske ismejeri skal man i de kommende tre år servicerer de omkring 120.000 festivalgæster med økologiske is.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier