Endnu et år med røde tal på bundlinjen hos Danpo - optimismen er intakt

Underskuddet er omtrent halveret på bundlinjen i 2023 hos kyllingeproducenten Danpo, som dog stadig er farvet rød. Året har været præget af høj inflation, der har presset hele værdikæden. 
Kyllingeproducenten Danpo vil have forøget fokus og salg af langsommere voksende kyllinger i 2024. | Foto: Joachim Adrian
Kyllingeproducenten Danpo vil have forøget fokus og salg af langsommere voksende kyllinger i 2024. | Foto: Joachim Adrian

Resultatet er væsentligt bedre end året før, men tallene er stadig røde. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Salget af økologiske fødevarer til foodservice steg med 13 pct. i 2023 i forhold til 2022. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix.

    Salg af økologiske varer vokser i foodservice

    For abonnenter

    Læs også