Stryhns Gruppen slår omsætningsrekord

Forbrugerne vælger atter mærkevarerne til, og det kan mærkes på salget i leverpostejsproducenten, der ved årsskiftet skød ny strategi i gang. 
Adm. direktør Kristian Kornerup beretter, at Stryhns Gruppen i året præsterede at holde sin position i et faldende foodservicemarked. | Foto: PR/Stryhns Gruppen.
Adm. direktør Kristian Kornerup beretter, at Stryhns Gruppen i året præsterede at holde sin position i et faldende foodservicemarked. | Foto: PR/Stryhns Gruppen.

Selv om markedet var og stadig er udfordret, begynder K-Salat-ejeren, Stryhns Gruppen, nu at se selskabets tilpasninger kaste resultater af sig. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også