Roskilde Festival og Carlsberg vil øge fokus på alkoholfri drikkevarer i nyt partnerskab

Strategien strækker sig til 2029 og indeholder blandt andet, at lavalkoholiske og alkoholfrie drikkevarer skal få samme tilgængelighed i barerne på festivaller som drikkevarer med alkohol. 
Carlsberg og Roskilde Festival vil i nyt partnerskab sikre en ansvarlig drukkultur på festivaller | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix.
Carlsberg og Roskilde Festival vil i nyt partnerskab sikre en ansvarlig drukkultur på festivaller | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix.

Sommerens festivaler rimer ofte på musik, fællesskab og alkohol. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også