Joe & The Juice-direktør: Om få år vil halvdelen af salget være digitalt

Juicekæden, der i 2023 omsatte for 2,4 mia. kr., forudser stor stigning i det digitale salg gennem særligt egen app. Digitalt salg skaber mere hyppige kunder, siger direktør.
Adm. direktør i Joe & The Juice, Thomas Nørøxe (th), fortæller om den digitale udvikling i juicekæden, der har været med til at vende forretningen til det bedre. | Foto: Gregers Tycho
Adm. direktør i Joe & The Juice, Thomas Nørøxe (th), fortæller om den digitale udvikling i juicekæden, der har været med til at vende forretningen til det bedre. | Foto: Gregers Tycho

I løbet af de seneste fem år har den danske juicekæde Joe & The Juice fordoblet sin omsætning. Samtidigt er det digitale salg mangedoblet, og det er en udvikling, som vil fortsætte de kommende år. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også