Daloon-direktør skal skabe tidssvarende brand: Vil ikke være kendt for fedtet friture
Hos Daloon er den store udfordring at gøre brandet mere relevant for især yngre forbrugere. Derfor skal der nye produkter i ovnen i Nyborg. "Der er stadig et kæmpe uudnyttet potentiale," siger direktøren.
![Peder Andersen, adm. direktør i Daloon fra Nyborg, hvor man har beholdt de gamle mødelokaler med bl.a. avisudklip fra gennem tiden og kinesiske artefakter. | Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11514306.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc76cgrry75m11ba62084q.jpg)
Hvis du tænker på Daloon, tænker du nok på forårsruller. Og hvis du tænker på forårsruller, tænker du nok på Daloon.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Daloon-ejer skifter navn
For abonnenter