Dansk Supermarked skifter ud på digital toppost

Detailkoncernen har hentet tidligere mediemand ind som ny direktør for koncernens digitale aktiviteter.
Claus H. Andersen. | Foto: Dansk Supermarked.
Claus H. Andersen. | Foto: Dansk Supermarked.

Dansk Supermarked har hentet den tidligere mediedirektør Claus H. Andersen ind som ny direktør for koncernens digitale forretning, hvor han får den mundrette titel Head of Digital.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også