Dansk Supermarked skifter ud på digital toppost
Detailkoncernen har hentet tidligere mediemand ind som ny direktør for koncernens digitale aktiviteter.
![Claus H. Andersen. | Foto: Dansk Supermarked.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10050451.ece/ALTERNATES/schema-16_9/claus%2520dansk%2520supermarked.jpg)
Dansk Supermarked har hentet den tidligere mediedirektør Claus H. Andersen ind som ny direktør for koncernens digitale forretning, hvor han får den mundrette titel Head of Digital.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nemlig.com kaster millioner i ny strategi
For abonnenter