FødevareWatch

Nemlig.com kaster millioner i ny strategi

Nemlig.com, der har tøjmilliardær Anders Holch Povlsen som hovedaktionær, har høj fart i salget og udvider derfor forretningen. Virksomheden kører dog fortsat med røde tal på bundlinjen.

Stefan Plenge er adm. direktør for Nemlig.com, som afsætter dagligvarer på nettet. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD

Salget er vokset med 25 pct. i år. Som led i en ny strategi bredes det derfor endnu længere ud i landet. Nemlig.com går dermed i offensiven i kampen om de danske forbrugere, som vil købe dagligvarer på nettet. Trods fremgangen kommer selskabet i dette regnskabsår atter ud med millionunderskud.

Nemlig.com havde oprindelig hovedstadsregionen som område for levering af dagligvarer direkte til forbrugerne. I fjor kom bl.a. dele af Østjylland samt Fyn med. Nu udvides yderligere, så også forbrugere på Sydsjælland og i det jyske trekantsområde dækkes. Det indgår i en strategi om at blive landsdækkende.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier