Danish Crown lægger lokkemad ud til landmænd

Kreaturafdelingen af Danish Crown, DC Beef, kaster med en ny reklamekampagne snøren ud for at få nye landmænd ind i ejerkredsen.

"Der er plads til flere ejere i  DC Beef." Det siger kreaturslagteriets direktør Finn Klostermann i forbindelse med en ny reklamekampagne, skriver Landbrugsavisen.

Reklamekampagnen er sat i søen for at fortælle nye og gamle leverandører om DC Beefs resultater det seneste år

"Vi vil gerne fortælle, at det går fornuftigt i vores forretning. Det, tror vi, både vores ejere og potentielle nye leverandører kan have glæde af at vide," siger Finn Klostermann til Landbrugsavisen.

DC Beef er nor nyligt kommet med et regnskab for 2014/2015, der viste både høje noteringer og restbetalinger på kreaturområdet.

DC Beef-direktør satser på et forudsigeligt 2016

DC Beef: Vi mærker skærpet fokus på danske varer

Dansk fremgang hiver DC Beef op

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også