DC Beef: Vi mærker skærpet fokus på danske varer

Mælkekartoner med danske flag, og logoer, der signalerer, at man ved at købe enkelte produkter i kategorier inden for ost, svinekød, oksekød, fjerkræ, frugt og grønt støtter de danske producenter og landmænd. 2015 har været året, hvor forbrugerne mere eller mindre frivilligt er blevet hevet ind til at hjælpe de mange landmænd, som har svært ved at holde økonomien flydende i markeder med meget lave fødevarepriser.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dansk fremgang hiver DC Beef op
For abonnenter
Danish Crown leverer overraskende stærkt resultat
For abonnenter