Mestrene af blødt brød satser på knastørre skorper
Svenske Pågen tjener mere i Danmark, men et dyk i omsætningen får brødfirmaet til at genintroducere det klassiske produkt skorpen, som Pågen ellers ikke har solgt på det danske marked i ti år.

Det danske datterselskab af den svenske brødkoncern Pågen, der er kendt for sit bløde, søde brød og især kanelgiflerne, forsøger at opdyrke interessen for et ellers glemt produkt. De tørre minibrød, skorperne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Pågen vil være kendt for mere end bare gifler
For abonnenter