Mestrene af blødt brød satser på knastørre skorper
Svenske Pågen tjener mere i Danmark, men et dyk i omsætningen får brødfirmaet til at genintroducere det klassiske produkt skorpen, som Pågen ellers ikke har solgt på det danske marked i ti år.
![Pågens produktion i Sverige. | Foto: FINN FRANDSEN/ARKIV](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8068043.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_4256432.jpg)
Det danske datterselskab af den svenske brødkoncern Pågen, der er kendt for sit bløde, søde brød og især kanelgiflerne, forsøger at opdyrke interessen for et ellers glemt produkt. De tørre minibrød, skorperne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pågen vil være kendt for mere end bare gifler
For abonnenter