Mestrene af blødt brød satser på knastørre skorper

Svenske Pågen tjener mere i Danmark, men et dyk i omsætningen får brødfirmaet til at genintroducere det klassiske produkt skorpen, som Pågen ellers ikke har solgt på det danske marked i ti år.
Pågens produktion i Sverige. | Foto: FINN FRANDSEN/ARKIV
Pågens produktion i Sverige. | Foto: FINN FRANDSEN/ARKIV

Det danske datterselskab af den svenske brødkoncern Pågen, der er kendt for sit bløde, søde brød og især kanelgiflerne, forsøger at opdyrke interessen for et ellers glemt produkt. De tørre minibrød, skorperne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Frieslandcampina er tilbage på sporet efter et udfordrende 2023. | Photo: Frieslandcampina/ Pr

    Arla-rival vækster markant i første halvår

    For abonnenter

    Læs også