Pågen vil være kendt for mere end bare gifler
Topchef Lars Bred tror på, at brødmarkedets tredje spiller kan mere end fordoble sin markedsandel. Der har dog været bump på vejen.

AF CASPER HINDSE
Pågen og gifler hænger uløselige sammen. De små kanelboller er uden sammenligning det, flest danskere kender det svenske firma, som har været i Danmark i godt 40 år, for.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Brødbranchen går efter premiumsegment
For abonnenter
Brødgigant køber finsk milliardforretning
For abonnenter
Giffel-selskab kæmper for plads mellem danske giganter
For abonnenter