FødevareWatch

Pågen vil være kendt for mere end bare gifler

Topchef Lars Bred tror på, at brødmarkedets tredje spiller kan mere end fordoble sin markedsandel. Der har dog været bump på vejen.

Pågen vil satse mere på brød. | Foto: Michael Mottlau/Ritzau/Arkiv

Pågen og gifler hænger uløselige sammen. De små kanelboller er uden sammenligning det, flest danskere kender det svenske firma, som har været i Danmark i godt 40 år, for.

Men de senere år har Pågen satset bredere på brødmarkedet, og sidste års regnskab viste da også en klar fremgang til 6,8 mio. kr. i bruttofortjeneste.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier