Trods stor nedgang ser Unibake muligheder i frostmarkedet

På trods af øget fokus på bakeoff og friskbagt brød er der stadig plads til frossent posebrød i detailkæderne. Unibake Danmark, der står bag frostbrandet Hatting, har mærket store forandringer, men ser stadig muligheder i frysekummen.
Foto: Rasmus Baaner/Polfoto/Arkiv
Foto: Rasmus Baaner/Polfoto/Arkiv

I takt med at duften af frisk brød i langt højere grad end tidligere vælter discountkunderne i møde, når de træder ind over skydedørenes tærskel, har det konsekvenser i en noget køligere del af butikkerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter