FødevareWatch

Unibake-strategi skal forny dansk brødkultur

I bagerikoncernen vil man sikre fortsat vækst og positionen som markedsleder gennem ny stor 2020-strategi, hvor en gentænkning af den danske brødkultur spiller en meget central rolle.

Foto: Per Volkver

Unibake Danmark, som blandt andet står bag store brødmærker som Schulstad og Hatting, vil med ny strategi sikre sig fortsat vækst og positionen som landets største bagerikoncern frem mod 2020.

Det skal ske i et brødmarked, der i de senere år har været faldende, og det skal blandt andet ske gennem en nytænkning af brødkulturen i Danmark, fortæller adm. direktør, Allan Christiansen til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier