Arla vil bruge andelstanken som murbrækker til britiske forbrugere

Koncernen vil skubbe selskabets landmænd og medejere foran sig i kampen for at øge salget på det britiske marked. Med det kooperative ejerskab skiller Arla sig ud i forhold til rivalerne, påpeger koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK.
Koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK. | Foto: Arla Foods/PR
Koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK. | Foto: Arla Foods/PR
AF JESPER OLESEN

LEEDS: Arla vil aktivt bruge selskabets ejerform som salgsargument over for de britiske detailkæder og forbrugere. Netop det kan nemlig differentiere mejerikoncernen fra rivalerne på det vigtige marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også