Arla vil bruge andelstanken som murbrækker til britiske forbrugere
Koncernen vil skubbe selskabets landmænd og medejere foran sig i kampen for at øge salget på det britiske marked. Med det kooperative ejerskab skiller Arla sig ud i forhold til rivalerne, påpeger koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK.
![Koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK. | Foto: Arla Foods/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7602885.ece/ALTERNATES/schema-16_9/46904393.jpg)
AF JESPER OLESEN
LEEDS: Arla vil aktivt bruge selskabets ejerform som salgsargument over for de britiske detailkæder og forbrugere. Netop det kan nemlig differentiere mejerikoncernen fra rivalerne på det vigtige marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.