FødevareWatch

Arla vil bruge andelstanken som murbrækker til britiske forbrugere

Koncernen vil skubbe selskabets landmænd og medejere foran sig i kampen for at øge salget på det britiske marked. Med det kooperative ejerskab skiller Arla sig ud i forhold til rivalerne, påpeger koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK.

Koncerndirektør Peter Giørtz-Carlsen, Arla Fods UK. | Foto: Arla Foods/PR

LEEDS: Arla vil aktivt bruge selskabets ejerform som salgsargument over for de britiske detailkæder og forbrugere. Netop det kan nemlig differentiere mejerikoncernen fra rivalerne på det vigtige marked.

Arla Foods har gennem mange år været aktiv på det britiske marked, som nu er koncernens største. Men først de seneste par år er britiske landmænd kommet med som ejere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier