Mejerigigant spreder lokale specialiteter til flere, globale markeder

Arla-koncernens markeder skal spille tættere sammen for at indfri ambitionen om øget salg og indtjening. En del af strategien er at sælge mange flere lokalt udviklede produkter til markeder i andre lande.
Foto: Joachim Adrian
Foto: Joachim Adrian
AF JESPER OLESEN

LEEDS: Briterne skal lære at elske danske mejeriprodukter, mens engelsk cheddar-ost må sælges i stor stil på flere globale markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Frieslandcampina er tilbage på sporet efter et udfordrende 2023. | Foto: Frieslandcampina/ Pr

    Arla-rival vækster markant i første halvår

    For abonnenter

    Læs også