Mejerigigant spreder lokale specialiteter til flere, globale markeder
Arla-koncernens markeder skal spille tættere sammen for at indfri ambitionen om øget salg og indtjening. En del af strategien er at sælge mange flere lokalt udviklede produkter til markeder i andre lande.

AF JESPER OLESEN
LEEDS: Briterne skal lære at elske danske mejeriprodukter, mens engelsk cheddar-ost må sælges i stor stil på flere globale markeder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Arla vil sælge Island til briterne
For abonnenter