Mejerigigant spreder lokale specialiteter til flere, globale markeder

Arla-koncernens markeder skal spille tættere sammen for at indfri ambitionen om øget salg og indtjening. En del af strategien er at sælge mange flere lokalt udviklede produkter til markeder i andre lande.
Foto: Joachim Adrian
Foto: Joachim Adrian
AF JESPER OLESEN

LEEDS: Briterne skal lære at elske danske mejeriprodukter, mens engelsk cheddar-ost må sælges i stor stil på flere globale markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Selskabet har i årsrapporten angivet bemærkningen ”going concern” som følge af den forværrede økonomiske situation i selskabet. | Photo: Casper Dalhoff

Skanderborg Bryghus taber fortsat millioner

For abonnenter