Mejerigigant spreder lokale specialiteter til flere, globale markeder
Arla-koncernens markeder skal spille tættere sammen for at indfri ambitionen om øget salg og indtjening. En del af strategien er at sælge mange flere lokalt udviklede produkter til markeder i andre lande.
![Foto: Joachim Adrian](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6702307.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Arla.jpg)
AF JESPER OLESEN
LEEDS: Briterne skal lære at elske danske mejeriprodukter, mens engelsk cheddar-ost må sælges i stor stil på flere globale markeder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla vil sælge Island til briterne
For abonnenter