FødevareWatch

Mejerigigant spreder lokale specialiteter til flere, globale markeder

Arla-koncernens markeder skal spille tættere sammen for at indfri ambitionen om øget salg og indtjening. En del af strategien er at sælge mange flere lokalt udviklede produkter til markeder i andre lande.

Foto: Joachim Adrian

LEEDS: Briterne skal lære at elske danske mejeriprodukter, mens engelsk cheddar-ost må sælges i stor stil på flere globale markeder.

Arla Foods vil have koncernens markeder til at spille tættere sammen. Det skal være med til at øge omsætningen og indtjeningen på det vigtige britiske marked. Strategien er at bringe mejeriprodukter, som er udviklet til et bestemt marked, ind i supermarkederne der.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier