FødevareWatch

Arla vil sælge Island til briterne

Stor succes med at sælge det islandske mejeriprodukt skyr til danskerne, får nu Arla Foods til at skrue op for en offensiv i Storbritannien.

Foto: Carsten Andreasen/Polfoto/Arkiv

LEEDS: Sloganet i den nye markedsføringskampagne lyder: ”This is Iceland”. I virkeligheden er det snarere ”Made in Denmark”.

Mejeriproduktet Skyr har de seneste par år været en kæmpesucces for Arla Foods i Danmark. Og det indgår også i en global koncernstrategi om, at nye produkter skal være med til at trække væksten fremadrettet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Kraftig inflation kan bremse Stryhns Gruppens gode takter

Det friske regnskab for 2021 fra Stryhns Gruppen viser minimal slinger i valsen i et år, der har været præget af svært tilgængelige råvarer og prisstigninger. Flere udfordringer står dog i kø, så de samme økonomiske resultater bliver svære at nå i 2022, siger topchef.

Topskifte i Carlsberg kan sætte en prop i større planer

Heine Dalsgaards farvel som finansdirektør udfordrer stabiliteten i toppen af en virksomhed af Carlsbergs størrelse. Derfor burde eventuelle forestående planer om et snarligt skifte på topposten være sat på standby, mener to headhuntere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier