FødevareWatch

Starbucks og Danone i smoothie-samarbejde

Den amerikanske café-kæde og den franske fødevaregigant samarbejder om en ny produktlinje af smoothies, som skal sælges i flere tusind Starbucks-butikker i USA.

Den amerikanske café-kæde Starbucks vil i den nærmeste fremtid begynde at sælge smoothies i sine butikker i USA gennem et samarbejde med franske Danone.

Det skriver Reuters.

Ifølge nyhedsbureauet har de to storkoncerner indgået et samarbejde, der betyder, at Starbucks vil lancere en ny produktlinje af smoothies i mere end 4.300 af sine caféer i 5 forskellige amerikanske stater.

Det er en del af et bredere samarbejde mellem de to selskaber, som også betyder, at Starbucks vil begynde at tilbyde drikkeyoghurt og almindelig græsk yoghurt i USA.

Café-kæden vil begynde at sælge yoghurt under Starbucks Evolution Fresh-brand fra starten af maj i ca. halvdelen af sine ca. 12.000 caféer i USA, og planen er også, at de to partnere skal lancerer et yoghurt-produkt i amerikanske supermarkeder.

Starbucks fortsætter sit indtog i Danmark

Starbucks presses af konkurence fra McDonalds og Dunkin 'Donuts

Starbucks dropper kampagne mod racisme

Starbucks under massiv beskydning

Starbucks går ind i politisk racekamp

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier