
Den amerikanske café-kæde Starbucks vil i den nærmeste fremtid begynde at sælge smoothies i sine butikker i USA gennem et samarbejde med franske Danone.
Det skriver Reuters.
Ifølge nyhedsbureauet har de to storkoncerner indgået et samarbejde, der betyder, at Starbucks vil lancere en ny produktlinje af smoothies i mere end 4.300 af sine caféer i 5 forskellige amerikanske stater.
Det er en del af et bredere samarbejde mellem de to selskaber, som også betyder, at Starbucks vil begynde at tilbyde drikkeyoghurt og almindelig græsk yoghurt i USA.
Café-kæden vil begynde at sælge yoghurt under Starbucks Evolution Fresh-brand fra starten af maj i ca. halvdelen af sine ca. 12.000 caféer i USA, og planen er også, at de to partnere skal lancerer et yoghurt-produkt i amerikanske supermarkeder.
Starbucks fortsætter sit indtog i Danmark
Starbucks presses af konkurence fra McDonalds og Dunkin 'Donuts
Starbucks dropper kampagne mod racisme