"Private label er ødelæggende"
Supermarkedernes egne mærker gør skade på kvaliteten og autenciteten i udbuddet af fødevarer, mener bryghusdirektør.
![Foto: Casper Dalhoff/ JP](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6552094.ece/ALTERNATES/schema-16_9/indk%25C3%25B8b.jpg)
Det er skidt for kvaliteten i den danske dagligvarehandel, at supermarkedernes egne mærker fylder mere og mere på hylderne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Private mærker kan invadere dagligvarehandel
For abonnenter
Coop varsler stigning i private mærker
For abonnenter