FødevareWatch

"Kvaliteten i private label kan sagtens overgå mærkevarer"

Det er slut med at tænke private label-produkter som discount i dårlig kvalitet, mener Dagrofas chef på området.

Foto: Charlotte de la Fuente

Tidligere blev supermarkedernes egne mærker - de såkaldt private labels - anset for at være billige andenrangsprodukter. Men det billede er langt fra virkelighed i dag.

Sådan lyder det fra Dagrofas private label-chef, Michael Rahbek, efter FødevareWatch den seneste uge har beskrevet, hvordan kædernes egne mærker æder sig ind på de traditionelle varemærker i dagligvarehandlen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier