"Kvaliteten i private label kan sagtens overgå mærkevarer"

Det er slut med at tænke private label-produkter som discount i dårlig kvalitet, mener Dagrofas chef på området.
Foto: Charlotte de la Fuente
Foto: Charlotte de la Fuente

Tidligere blev supermarkedernes egne mærker - de såkaldt private labels - anset for at være billige andenrangsprodukter. Men det billede er langt fra virkelighed i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også