FødevareWatch

Coop varsler stigning i private mærker

Private mærker har allerede gjort stort indhug i dansk dagligvarehandel, men der kommer endnu mere i fremtiden, spår Coop.

Hvis producenterne af fødevarer tror, at andelen af detailhandlens egne mærker - såkaldt private labels - har toppet, kan de godt tro om.

Andelen af private label-mærker, som i dag ligger på ca. 22 pct., vil nemlig komme endnu længere op. Det mener Jens Visholm, fooddirektør i Coop, som har ansvaret for indkøb til detailkoncernens kæder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier