Tumult har forandret Toms Gruppens eksportmarkeder - kigger mere mod USA

Planen er, at konfektureselskabet skal hente størstedelen af væksten i udlandet - men vækstmarkederne er nogle andre end for et år siden, fortæller topchef. 
Annette Zeipel, adm. direktør i Toms Gruppen, ser stort potentialt for konfektureproducentens nye samarbejde med Baileys - specielt i USA. | Foto: Pr/toms Gruppen
Annette Zeipel, adm. direktør i Toms Gruppen, ser stort potentialt for konfektureproducentens nye samarbejde med Baileys - specielt i USA. | Foto: Pr/toms Gruppen

Store geopolitiske omvæltninger, exit fra det russiske marked og stadigt sværere markedsvilkår i Kina. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også