ToloKaffe, en app der giver brugere mulighed for at abonnere på kaffe til favørpris, breder nu konceptet ud fra København til også at omfatte Odense. Det sker per 1. august.
Det oplyser firmaet i en pressemeddelelse, hvori det selv beskriver sig som en applikationsbaseret kaffekæde, der går til ” kamp mod de store cafékæder i Danmark, Baresso og Starbucks” med priser på omkring det halve.
Konceptet er, at man køber et månedskort på kaffe, som kan købes i en række caféer.
I september åbnede firmaet op for et samarbejde med 25 københavnske caféer.
“Efter at have oplevet en stor tilslutning blandt caféer og cafégængere i København, har vi, på grund af stor efterspørgsel, valgt at indgå et samarbejde med tre individuelle caféer i Odense,” siger medstifter og direktør Lukas Ramsøe.
Siden åbningen i september sidste år, har ToloKaffe solgt over 10.000 kopper kaffe via appen, hedder det i pressemeddelelsen.
Fra kaffeknægt til konge på 15 år: Nu skal Kenneth kværne Starbucks
Her er Baressos nye ejere
Lavazza snupper endnu et brand fra kaffekonglomerat
Starbucks' kaffesalg er brandvarmt
Peter Larsen vil kende de unge bedre