Fra kaffeknægt til konge på 15 år: Nu skal Kenneth kværne Starbucks
Baresso blev i denne uge solgt for et trecifret millionbeløb. Så der er sat kaffe over til en kamp mod Starbucks. Her er historien om, hvordan stifteren Kenneth Luciani forvandlede en økonomisk skuffelse til en iøjnefaldende succes og lærte danskerne at nyde den gode kop på samme måde som italienerne.

AF RENE DEICHGRÆBER
Selv de største succeser begynder som noter, tegninger og tal i et kladdehæfte. Eller i dette tilfælde - en kalender, som Kenneth Luciani har fundet frem i sit kontor på første sal af Vimmelskaftet denne eftermiddag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Baresso-direktør vil vokse i Danmark
For abonnenter
Her er Baressos nye ejere
For abonnenter