FødevareWatch

Carlsberg satser stort på belgisk specialøl i Danmark

Med en stor kampagne på tv og i biografer vil Carlsberg øge bevågenheden om den seneste specialølsatsning i Danmark.

Godt nok har øllen været tilstede i de danske butikker i et stykke tid, men i konkurrence med de mange specialøl, har det været småt med opmærksomheden på den belgiske klosterøl Grimbergen.

Det laver ejerne i Carlsberg nu om på, og fra næste måned ruller man for første gang en kampagne ud for en international specialøl i det danske marked. Det skriver Markedsføring.dk.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier