Carlsberg vil brande sig på kvalitet

I forsøget på at brande sig på kvalitet vil Carlsberg i en ny kampagne sætte fokus på ølmærkets betydning og rolle i Danmark.
Foto: Imaginechina via AP
Foto: Imaginechina via AP

Hos Carlsberg kan man godt se, at mikrobryggerierne har fat i den lange ende med al deres snak om kvalitet og folkelighed.

Derfor vil kampagnen ”Alle tiders Carlsberg” blive lanceret på dåser og flasker hen over sommeren, hvor der bliver gjort opmærksom på folkekære fakta, som brygger Jacobsens donation af den lille havfrue.

Det skriver Børsen.

”For at sætte det i en sammengæng, så har det totale ølmarked været for nedadgående. Samtidig har markedet for specialøl oplevet en voldsom stigning. Og der vil vi gerne fortælle en historie om, at vi også leverer et produkt, der har stået for kvalitet i 160 år,” siger senior brandmanager for Carlsberg Pilsner, Rasmus Bendtsen til avisen.

Carlsberg investerer 120 mio i nye hestekræfter

Carlsberg siger stop for penge under bordet

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter