FødevareWatch

PepsiCo overtager vigtigt sportssponsorat fra ærkerival

PepsiCo er blevet officiel marketingpartner for den amerikanske basketballliga, NBA, efter koncernens nærmeste rival ellers har siddet på aftalen i næsten 30 år.

Foto: John Raoux/AP/POLFOTO

Efter næsten 30 år som officiel marketing partner for den amerikanske basketballliga, NBA, må Coca-Cola nu vige pladsen for sin nærmeste rival PepsiCo.

Pepsico skriver i en pressemeddelelse, at man har indgået et mangeårigt marketing-partnerskab med The National Basketball Association (NBA), som betyder, at koncernen bliver officiel marketing-partner for NBA, den kvindelige pendant WNBA, NBA Development League og USA Basketball fra og med næste sæson.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Kraftig inflation kan bremse Stryhns Gruppens gode takter

Det friske regnskab for 2021 fra Stryhns Gruppen viser minimal slinger i valsen i et år, der har været præget af svært tilgængelige råvarer og prisstigninger. Flere udfordringer står dog i kø, så de samme økonomiske resultater bliver svære at nå i 2022, siger topchef.

Topskifte i Carlsberg kan sætte en prop i større planer

Heine Dalsgaards farvel som finansdirektør udfordrer stabiliteten i toppen af en virksomhed af Carlsbergs størrelse. Derfor burde eventuelle forestående planer om et snarligt skifte på topposten være sat på standby, mener to headhuntere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier