FødevareWatch

Han skal overse Mikkellers offensiv i Kina – og gør det med hårde erfaringer

PROFIL: Kenneth Madsen skal være Mikkeller-direktøren, som indtager Kina. Han skal gøre det på få år. Han har gjort det før. Og han har set konsekvenserne af fodfejl på asiatiske marked – og de 24 måneder det tager at udbedre dem.

"Vi tog helt sikkert nogle forkerte beslutninger derude i forhold til, hvordan brandet skulle repræsenteres," siger Kenneth Madsen. | Foto: Mikkeller / Camilla Stephan

Han har taget det, som må kaldes et radikalt karrierevalg.

Gennem mere end 16 år har Kenneth Madsen været en mand på farten. Hans livsbane har involveret ledelsesgange i Polen og Kina for virksomheder som Ecco og smykkekoncernen Pandora – og de seneste otte år har han været forankret i Hong Kong.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Professor: Klimavenlig mad skal normaliseres

På samme måde, som elbilerne spreder sig og i højere grad bliver normen i fremtidens bilpark, skal danskernes lyst til klimavenlige fødevarer igennem en proces, hvor det bliver normalen at spise mere grønt, mener professor Katherine Richardson, der er medlem af Klimarådet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier