Han skal overse Mikkellers offensiv i Kina – og gør det med hårde erfaringer
PROFIL: Kenneth Madsen skal være Mikkeller-direktøren, som indtager Kina. Han skal gøre det på få år. Han har gjort det før. Og han har set konsekvenserne af fodfejl på asiatiske marked – og de 24 måneder det tager at udbedre dem.
!["Vi tog helt sikkert nogle forkerte beslutninger derude i forhold til, hvordan brandet skulle repræsenteres," siger Kenneth Madsen. | Foto: Mikkeller / Camilla Stephan](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12605460.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dha13du5601ja3md83a.jpg)
Han har taget det, som må kaldes et radikalt karrierevalg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.