Joe & The Juice planlægger stor ekspansion i Mellemøsten

Der er planer om 200-300 butikker over de næste ti år, hvilket kan bane vejen for en børsnotering.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Joe & The Juice har afsløret en ambitiøs tiårsplan i Mellemøsten, hvor brandet planlægger at drive 200-300 butikker over de næste ti år.

Det fortæller kædens adm. direktør Thomas Nørøxe i et interview med Bloomberg.

Ifølge direktøren er planen at begynde at åbne butikker i Qatar og Dubai i tredje kvartal af 2022 og yderligere butiksåbninger i Saudi-Arabien, Kuwait, Bahrain og Oman er planlagt inden udgangen af året.

Hvis de nye butikker er tiltstrækkeligt rentable, vil Joe & The Juice lancere en børsnotering inden for de næste fem år.

”Jeg kan sagtens se Joe & The Juice som et børsnoteret selskab, da vi leverer vækstrater, der slår branchens gennemsnit,” siger direktøren.

Joe & The Juice driver i øjeblikket omkring 300 butikker i Europa, USA og Asien og Stillehavsområdet.

Ikonisk aarhusiansk restaurant er gået konkurs

Politikere og landbrugsorganisationer støtter forslag om nye genteknologier i fødevareproduktion

Forenede Service i strategiskifte: Sælger selskab med 200 medarbejdere

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også