Joe & The Juice planlægger stor ekspansion i Mellemøsten

Joe & The Juice har afsløret en ambitiøs tiårsplan i Mellemøsten, hvor brandet planlægger at drive 200-300 butikker over de næste ti år.
Det fortæller kædens adm. direktør Thomas Nørøxe i et interview med Bloomberg.
Ifølge direktøren er planen at begynde at åbne butikker i Qatar og Dubai i tredje kvartal af 2022 og yderligere butiksåbninger i Saudi-Arabien, Kuwait, Bahrain og Oman er planlagt inden udgangen af året.
Hvis de nye butikker er tiltstrækkeligt rentable, vil Joe & The Juice lancere en børsnotering inden for de næste fem år.
”Jeg kan sagtens se Joe & The Juice som et børsnoteret selskab, da vi leverer vækstrater, der slår branchens gennemsnit,” siger direktøren.
Joe & The Juice driver i øjeblikket omkring 300 butikker i Europa, USA og Asien og Stillehavsområdet.
Ikonisk aarhusiansk restaurant er gået konkurs
Politikere og landbrugsorganisationer støtter forslag om nye genteknologier i fødevareproduktion
Forenede Service i strategiskifte: Sælger selskab med 200 medarbejdere