Hoteller og restauranter lykkes sjældent med at rekruttere

Restauranter og hoteller leder ofte forgæves efter nye medarbejdere, viser nye tal.
Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Ritzau Scanpix.
Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Ritzau Scanpix.

I 42 pct. af alle tilfælde, hvor hoteller og restauranter søger medarbejdere, gør de det forgæves eller tvinges til at ansætte en medarbejder med en anden profil end den, man har haft forhåbninger om at kunne ansætte.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg