FødevareWatch

Madklubben sætter prop i stor ekspansionsplan

Restaurantselskabet vil jagte større markedsandel i velkendte nicher frem for at prøve nye markeder af.

Anders Aagaard er stifter og ejer af Madklubben, som han fortsat ser et kæmpe potentiale for i Danmark. | Foto: Finn Frandsen

Tanken om at løfte den vækstivrige Madklubben-kæde ud over landets grænser er parkeret for en stund. Nu satses der på hjemlige nicher i stedet, skriver Børsen.

Restaurantselskabet har åbnet ni nye spisesteder siden den første nedlukning, og stifter Anders Aagaard afviser nu de gamle ideer om at få investorer ind og komme ud i Europa.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Kædedirektør kan ikke afvise flere butikslukninger

Fire Daglibrugsen-butikker må dreje nøglen om som følge underskud. Det sidste dødsstød blev de stigende energiudgifter, og kædedirektør kan ikke afvise, at de med tiden også kan få konsekvenser for andre butikker.

EU-indgreb vil potentielt kun udløse få milliarder til energistøtte

Fredag har EU’s medlemslande blåstemplet at kunne sende beskatningen fra bæredygtig energi tilbage til bl.a. energipressede fødevarevirksomheder. Nye beregninger peger dog på, at potentialet er yderst begrænset. Denne form for ”symbolpolitik” noget af det allerværste, der kan ske for virksomhederne, advarer Dansk Erhverv.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier