FødevareWatch

Madklubben sætter prop i stor ekspansionsplan

Restaurantselskabet vil jagte større markedsandel i velkendte nicher frem for at prøve nye markeder af.

Anders Aagaard er stifter og ejer af Madklubben, som han fortsat ser et kæmpe potentiale for i Danmark. | Foto: Finn Frandsen

Tanken om at løfte den vækstivrige Madklubben-kæde ud over landets grænser er parkeret for en stund. Nu satses der på hjemlige nicher i stedet, skriver Børsen.

Restaurantselskabet har åbnet ni nye spisesteder siden den første nedlukning, og stifter Anders Aagaard afviser nu de gamle ideer om at få investorer ind og komme ud i Europa.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier