FødevareWatch

Coronadyk har langtfra fjernet Madklubbens appetit på vækst

Madklubben måtte i 2020 lide et tab på små 16 mio. kr. Men ledelsen er allerede i fuld gang med opkøb og åbning af flere restauranter.

Foto: Finn Frandsen

Restaurantkæden Madklubben har endnu ikke vasket det for branchen elendige 2020 af sig, men allerede nu er ledelsen sulten på vækst og håber i år at kunne hive et lille positivt resultat hjem. Det fremgår af regnskabet for 2020, som Madklubben netop har offentliggjort.

Regnskabet dækker bl.a. over 27 helejede datterselskaber under sig , som driver restauranter i København, Aarhus og Esbjerg. Og alene siden nytår er der kommet fire nye restauranter til, herunder den første restaurant i Odense.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier