Med Royal Unibrew i ryggen vil Nohrlund være verdens største cocktailbrand

Den nye strategiske samarbejdsaftale mellem Royal Unibrew og Nohrlund skal fungere som affyringsrampe for cocktailvirksomheden, der har kæmpestore ambitioner.
Foto: Nohrlund
Foto: Nohrlund

Det er knap fire år siden, at 29-årige Søren Aamand og 31-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe færdiglavede cocktails, der kan overgå de fleste frisklavede af slagsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også