Med Royal Unibrew i ryggen vil Nohrlund være verdens største cocktailbrand
Den nye strategiske samarbejdsaftale mellem Royal Unibrew og Nohrlund skal fungere som affyringsrampe for cocktailvirksomheden, der har kæmpestore ambitioner.
![Foto: Nohrlund](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9930765.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Nohrlund1.jpg)
Det er knap fire år siden, at 29-årige Søren Aamand og 31-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe færdiglavede cocktails, der kan overgå de fleste frisklavede af slagsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Cocktail-folk finder sammen med snapseiværksættere
For abonnenter