FødevareWatch

Med Royal Unibrew i ryggen vil Nohrlund være verdens største cocktailbrand

Den nye strategiske samarbejdsaftale mellem Royal Unibrew og Nohrlund skal fungere som affyringsrampe for cocktailvirksomheden, der har kæmpestore ambitioner.

Foto: Nohrlund

Det er knap fire år siden, at 29-årige Søren Aamand og 31-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe færdiglavede cocktails, der kan overgå de fleste frisklavede af slagsen.

Det unge selskab har siden serveret cocktails til blandt andet mange tusinde festivalgæster på Northside Festival, Grøn Koncert og Distortion, og nu kommer endnu et blåt stempel i form at et strategisk samarbejde med bryggeriet Royal Unibrew, der fremover skal stå for distributionen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier