FødevareWatch

Danske cocktail-iværksættere har bygget egen fabrik og gør klar til eksport

Nohrlund har serveret cocktails til festivaler som Northside, Grøn Koncert og Distortion, men den unge virksomhed har langt større ambitioner.

Foto: Nohrlund

Det er tre år siden, at den nu 28-årige Søren Aamand sammen med 30-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe et færdiglavet produkt, der kan overgå langt de fleste frisklavede cocktails.

Det unge selskab har i perioden kæmpet med at få produktet anerkendt hos både skeptiske forbrugere og kunder, men efter at have lavet cocktails til mange tusinde festivalgæster, går udviklingen stærkt den rigtige vej. Det beretter Søren Aamand, adm. direktør i Nohrlund.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fazer relancerer ikonisk slikkepind

Et lille år efter at den finske slikproducent Fazer trak stikket på sin kendte Dumle-slikkepind på grund af produktionsudfordringer, har den igen kurs mod hylderne.

Aldi dropper kontrakt med Deliveroo

Den tyske discountkæde har i kølvandet på ny branchedata, hvor kunderne er vendt tilbage til gamle indkøbsvaner, valgt at stoppe leveringsaftale med Deliveroo.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier