Udlandseventyr i Mash handler om forretning – ikke prestige og image

Copenhagen Concepts, der står bag Mash-, Le Sommelier- og Umami-restauranterne vil langsomt indtage storbyer overalt på kloden. Nyeste nål er placeret i tyske Düsseldorf, og ifølge direktør Jesper Boelskifte er den gode forretning langt vigtigere end prestigen og imaget, der kan hæfte sig til dyre adresser i verdens metropoler.
Jesper Boelskifte er adm. direktør i Copenhagen Concepts, som står Mash-, Le Sommelier- og Umami-restauranterne. | Foto: LARS KRABBE/POLFOTO/ARKIV
Jesper Boelskifte er adm. direktør i Copenhagen Concepts, som står Mash-, Le Sommelier- og Umami-restauranterne. | Foto: LARS KRABBE/POLFOTO/ARKIV

Sådan en frostklar januarmandag lidt over frokost, er der ret stille blandt de røde læderrækker, der udgør siddearealet ved de mange borde i restaurant Mash i Bredgade i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også