FødevareWatch

Udlandseventyr i Mash handler om forretning – ikke prestige og image

Copenhagen Concepts, der står bag Mash-, Le Sommelier- og Umami-restauranterne vil langsomt indtage storbyer overalt på kloden. Nyeste nål er placeret i tyske Düsseldorf, og ifølge direktør Jesper Boelskifte er den gode forretning langt vigtigere end prestigen og imaget, der kan hæfte sig til dyre adresser i verdens metropoler.

Jesper Boelskifte er adm. direktør i Copenhagen Concepts, som står Mash-, Le Sommelier- og Umami-restauranterne. | Foto: LARS KRABBE/POLFOTO/ARKIV

Sådan en frostklar januarmandag lidt over frokost, er der ret stille blandt de røde læderrækker, der udgør siddearealet ved de mange borde i restaurant Mash i Bredgade i København.

På en etage over restauranten er der anderledes liv i Copenhagen Concepts’ callcenter, hvor kommende gæster i de syv danske restauranter kan ringe deres reservationer ind. Det er også på denne etage, at Jesper Boelskifte, når ellers han er i Danmark, har sit kontor.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier