FødevareWatch

Plantefars og havremælk: DLG har kig på nye forretningsområder

Grovvaregiganten DLG vil med på bæredygtigsbølgen og overvejer produktion af plantefars. Målet er at levere fødevareingredienser til det stigende antal forbrugere, der ønsker at spise bæredygtigt.

Niels Dengsø Jensen, bestyrelsesformand i DLG. | Foto: PR

Bæredygtighedsbølgen kan åbne helt nye forretningsområder for sværvægteren i den danske grovvarebranche, DLG.

På højeste niveau i koncernen overvejes det netop nu, hvordan selskabet bedst kan surfe med på den grønne bølge, som blandt andet medfører, at flere forbrugere fravælger kød.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier