FødevareWatch

Arla har droppet alle sponsorater

Efter 25 år i tæt parløb med DBU og det danske fodboldlandshold, sagde mejerikoncernen for fem år siden farvel til pladsen på spillernes bryst, og i dag er der ikke et eneste dansk sponsorat tilbage i koncernen. I stedet handler det nu om noget helt andet, fortæller kommunikationsdirektør.

Siden 2012 EM-slutrunden i fodbold, som blev afholdt i Polen og Ukraine, har det ikke længere været Arla-logoet, som har prydet de danske spillerdragter.

Mejerikoncernen brød med den 25 år lange fodboldhistorie, hvor koncernen i større eller mindre grad sponserede dansk fodbold på øverste plan.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier