FødevareWatch

Skolereformen bringer Arla og Disney i favnen på hinanden

Der var nok ikke mange, som havde forudset, at skolereformen ville lede til det. Ikke desto mindre har de længere skoledage åbnet nyt markedspotentiale, der nu får Arla til at indgå et ambitiøst samarbejde med Disney.

Arla og Disney går sammen for at dirke markedet til de danske og nordiske børnefamilier op.

Den amerikanske underholdningsgigant Disney fletter for første gang fingre med Arla.

Målet er, at en tredjedel af de danske børnefamilier skal proppe et af duoens nye køleprodukter i madpakken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier