Premium-bølge smitter af på indkøb til 13 millioner Coop-kunder

Hos indkøbsorganet Coop Trading, der bl.a. køber private label-varer hjem til Coops butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland, har de seneste års premiumisering sat sine tydelige spor. Over hele Norden er markedet hevet op, men direktør ser for tiden kurven flade meget ud.
Jan Lundgren har siden starten i 2008 været adm. direktør for indkøbsorganisationen Coop Trading, der blandt andet handler ind til Coops private label-brands i Norden.
Jan Lundgren har siden starten i 2008 været adm. direktør for indkøbsorganisationen Coop Trading, der blandt andet handler ind til Coops private label-brands i Norden.

Hvis man vil have en fornemmelse af, hvad der rører sig ude i ikke bare det danske, men hele det nordiske dagligvaremarked, kan det være en rigtig god idé at kigge i retning af indkøbsforretningen Coop Trading.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også