Sådan ruster producenterne sig mod private label-bølgen
Andelen af private label-varer vokser, og detailkæderne har ingen intentioner om at stoppe væksten. Derfor bør mærkevarerne for alvor investere i innovation af produkterne og brande sig selv for at følge med, lyder det fra projektchef og konsulent.

Mærker som Princip, Xtra og Budget fylder mere i danskerne indkøbskurve end nogensinde før og gør det sværere for mærkevareleverandørerne at opretholde deres markedsposition.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Kims har fokus på private label-eksport
For abonnenter
Kendte mærker presses af private labels
For abonnenter