FødevareWatch

Kims har fokus på private label-eksport

Hvis ikke Kims kan være blandt top tre på de udenlandske markeder, vil chipsproducenten hellere eksportere som private label-producent. Medmindre der er tale om lande, der ligger langt nok væk, lyder det fra eksportchefen.

Foto: Carsten Andreasen

ANUGA, KØLN

Chipsproducenten Kims har en klar strategi for hjemmemarkedet. De vil gerne ligge helt i front og lader sig ikke takke med en placering uden for top tre. Samme gælder for udlandet, men her er konkurrencen oftest hårdere, og derfor satser den nordfynske virksomhed i stedet på at eksportere private label-produkter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier