FødevareWatch

Nordiske kvalitetsønsker stiller nye krav til Coop Trading

Over hele Norden har forbrugere taget private label-produkterne til sig. Det stiller højere krav til såvel leverandører som indkøbsorganisationen Coop Trading, der står for at lave indkøbsaftaler på vegne af 13 millioner nordiske forbrugere i fire lande.

Private label-markedet oplever stadig fremgang og både danske og internationale forbrugere ønsker i stigende grad at pille varer af hylderne, hvor det mere er supermarkedet, der er afsenderen, end det er den egentlige producent.

Vi har oplevet, at kvalitetsaspektet er kommet langt mere i fokus, når der tales om private label."

Jan Lundgren, adm. direktør, Coop Trading

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier