Irma bliver del af stort private label-arbejde i Kina

Skal Irma blive en succes i Kina, skal det ske gennem salg af en lang række meget forskellige produkter, mener man hos samarbejdspartneren. I første omgang er 40 forskellige varer på vej af sted, og Coop-direktør ser potentiale i både Irma-kaffe og -ris.
Irma og ikke mindst Irma-pigen bliver i år 125 år gammel. Brandet omkring den aldrende dame og verdens tredje ældte supermarkedskæde har været afgørende for adgangen til det nye kinesiske samarbejde.
Irma og ikke mindst Irma-pigen bliver i år 125 år gammel. Brandet omkring den aldrende dame og verdens tredje ældte supermarkedskæde har været afgørende for adgangen til det nye kinesiske samarbejde.

Mens mærkevareproducenter som Arla, Danish Crown, Carlsberg og Kelsen Cookies produkt for produkt satser på at vinde kinesernes gunst, er setuppet i Coops nye kinesiske aftale et noget andet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også