FødevareWatch

Coop indgår stor kinesisk aftale og ser ny milliongevinst

Andelskoncernen Coop har onsdag formiddag lanceret et stort samarbejde med Kinas største e-handelsplatform, der sender en række af Irmas produkter til Kina.

Foto: Jørgen Rudbeck.

Bedst som Irmas ikoniske reklame-høne, der har stået over søerne i København siden 1936, fik luft under vingerne og blev sendt til Knuthenlund Gods på Lolland i slutningen af august, bliver den nu sendt på vingerne igen. Men denne gang er det på en noget længere rejse.

Det står klart, efter Coop har underskrevet en aftale med den ifølge Coop største e-handelsplatform i Kina, Netease, der samtidig er storkonkurrent til landsfællen Alibaba.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier